Mengambil upah kerja pembinaan berkaitan dengan besi

Salam sejahtera dan salam hormat buat pembaca semua. Semoga anda semua sihat sejahtera hendak nya.

Pada Entry kali ini Chris ingin berkongsi denga anda semua aktiviti sampingan yang Chris buat jika Chris balik dari Offshore. Sebenar nya perniagaan ini dah Chris jalankan sejak tahun lepas itupun kalau Chris ada masa free je atau bergantung kepada order.

Oh ya lupa pulak nak bagi tahu, sebenarnya Chris mengambil upah kerja-kerja pemasangan jerajak tingkap/window grilles, jerajak pintu/door grilles, bumbung atap/awning, pagar/fench, main gate dan sebagainya yang berhubung kait dengan besi.

So.. kepada anda pembaca yang berasal dari Miri, Sarawak yang tinggal di kawasan Desa Senadin am nya, lepas ni boleh lah korang hubungi Chris jika anda memerlukan sebarang perkhidmatan yang Chris sebut diatas. Tentang harga memang berpatutan dan boleh di runding.

Gambar di bawah ini adalah projek terbaru yang Chris buat iaitu membuat penambahan awning 104 kaki panjang dan 17 kali lebar di sebuah kilang fibre glass di Senadin, Miri



Note: "Jika Anda pembaca dari Miri yang berminat sila hubungi Chris di talian 0148876088 atau layari laman web www.chrisiron.blogspot.com"

No comments

Powered by Blogger.