Tips $10 Sehari Dari Google Adsense Tanpa Modal

Pada entry kali ini Introducing About Offshore Blog ingin berkongsikan sedikit Tip dan Triks tentang bagaimana menghasilkan 10 dollar sehari dari Google Adsense dengan cara yang begitu mudah tanpa menggunakan modal walau sesen pun.

1 - buat blog di www.blogger.com

2 - Nama Blogger Harus dalam bahasa Inggris, begitu juga dengan Artikel

3 - Sekarang, pergi ke laman Web Artikel Seperti Go ArticleEzineArticles. atau googling saja.

4 - Cari Artikel Blog yang menurut kamu terbaik kemudian Posting dalam 5 Artikel sehari. Cuma  ubah title (judul) sama ubah isi artikel sedikit (kalau tak boleh, hapus sedikit2 dah )

5 - Sekarang anda hanya perlu mencari seberapa banyak visitor berkunjung ke blog

6 - Tempatkan kode adsense 336x280 di bagian atas artikel. dan tempat juga kod adsense 160x600.

7 – pastikan pengunjung blog melebihi 100 pengunjung/hari. awal yg bagus. Tapi jika anda belum memilikinya Jangan Marah bin Jangan Menyerah. Tetap Posting 2-4 Artikel sehari. Karena dalam satu atau 2 minggu Blogspot kamu akan diindeks secara automatik oleh Search Engine terutama Google.

8 - Jangan main tarik gambar langsung dari website orang lain, pastikan simpan dulu gambar tersebut baru di upload ke konten anda

Nah ini adalah antara 8 tips dan tricks mudah yang saya kongsikan disini. Jika anda pembaca sekalian mempunyai pandangan ataupun cara untuk meningkatkan pendapatan adsense anda, jangan malu dan jangan segan ,sila kongsikan ilmu anda disini.Kerana ilmu yang anda bagi itu amat lah dihargai.

Note: Jika pembaca sekalian ingin mempelajari lebih terperinci mengenai Google adsense. Saya sarankan agar anda melawati Blogging | Adsense | Tips Kerana di blog ini terdapat banyak Tips dan Tricks tentang Google Adsense

Sekian

No comments

Powered by Blogger.