Percuma Software Click Bank - Jom Download

Hari tu aku terima email dari Raja Kamil(RK), yang dia bagi percuma software Click Bank(CB) iaitu Cbsurge. Sebenarnya aku tak berapa nak layan lah email yang semacam tu. Bukan apa sebab aku ni malas lah nak jadi affiliate ni, sebab aku ni lembab sikit bab-bab promosi ni . Sebab aku dulu pernah join satu MLM yang menjanjikan 1001 keberhasilan tapi semua nya tak beerti bagi saya. Cuba korang bayangkan aku sewa je laman web dia orang ni usd10 sebulan setelah hampir 2 tahun menyertainya satu downline tak de.

Berbalik lagi pada Clik Bank, Sebenarnya aku dah lama beb kenal dengan program ni..sejak kali pertama aku mula join IM dulu, dah berapa banyak produk yang aku dah promosikan dengan CB, tapi tak pernah mendatangkan hasil sebab itulah aku mula malas nak promosi-promosi ni.

Selang sehari aku terima email dari RK keesokan nya dia email lagi mengatakan dia telah berjaya menghasilkan Rm 215.35 pada jualan yang pertama menggunakan software tu tadi dan bersungguh-sungguh mengatakan teknik Cbsurge ini berkesan. Fuh memeng terror lah kau RK.. Tapi kenapa pulak berlainan kali ni aku mulai tertarik lagi dengan CB. Apalagi aku terus download lah software tu bukan nya berbayar pun...

Untuk Makluman semua, Cbsurge ni adalah sejenis software yang cukup ringan iyanya berfungsi sebagai add on  extention di brower Mozilla Firefox. Dan ianya berfungsi ketika kita log in ke akaun CB...Ahhh... malas lah pulak nak komen lebih pasal cbsurge ni, Kalau korang berminat korang download lah sendiri..kat sini kerna cara-cara pemasangannya dan cara penggunaannya ada terdapat di laman web berkenaan.

CLICK BANK SOFTWARE

No comments

Powered by Blogger.