Vacancies Job at Persafe Engineering ?

Mungkin ada yang tertanya - tanya kenapa tajuk entry ni vacancies Job pas tu ada tanda koma pulak tu..? Di persilakan ke pembacaan anda yang selanjut nya.. Aduh banyak intro pula aku ni he...he.

Semalam tengah aku layan  facebook tiba-tiba ada seorang member chat dengan aku, dia kata time ni Persafe Engineering Sdn Bhd tengah recruit pekerja dalam sektor engineering. Apalagi lepas tu aku google lah cari dia punya contact nombor tapi hampa. Bukan hampa kerana tak dapat cari, sebenarnya aku hampa kerana setiap nombor yang aku dail semuanya tak di jawab. Mulanya aku call ke pejabat dia kat Miri tapi tak di angkat pas tu aku try lagi call main office dia kat Bintulu pun sama juga tak de respon.. huh mana pergi dia orang ni iklan bukan main lagi siap masuk news pulak tu hehe..

Tak puas hati aku try submit resume ke salah seorang senior yang dah lama kerja kat situ, tapi aku terima email auto responder yang menyatakan dia tak berkerja di situ lagi semenjak Jun 2010. Apa lagi aku terus google punya google lastly aku jumpa alamat ni  adus..lega juga dapat jumpa akhirnya..

So ..kepada pembaca yang di hormati sekalian mungkin ada di antara anda semua lebih tahu mengenai vacancy di Persafe Engineering ni boleh lah korang kongsi dengan lebih detail lagi apa kerja yang sedang dia orang cari sebab yang terdapat di website tu bukan boleh percaya sangat, kerana mungkin laman web nya lama dah tak di update so yang tertera di situ mungkin vacancy untuk tahun- tahun yang sudah.Ini semua untuk kebaikan kita bersama dan lebih lagi kepada pengunjung – pengunjung blog ini yang sedang mencari peluang perkerjaan saat ini.

Sekian

2 comments:

  1. try kol no ni 085431891 ckap dgn joyce hr dept..
    aku pernah d offer keja ngn company ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.